niedziela, 11 grudnia 2011

Przepiśnik


Witajcie Kochane Bloggerki:D 
Jak tam  Wasze porządki świąteczne? Ja jestem na "prawie" pełnych obrotach... "prawie"... bo coś mnie ostatnio złapało w kręgosłupie i nie chce puścić:/ Jakoś się ruszam choć nie jest to łatwe złaszcza, że jeszcze troszkę do posprzątania zostało:P 
Ostatnio bardzo miła osóbka o imieniu Karolina  z bloga Skrapowisko zaproponowała mi przedświąteczną wymiankę:) Oczywiście zgodziłam się bez wahania i oto co cudownego dostałam. Przepiśnik w sam raz na  moje nowe świąteczne przepisy piernikowe i ciasteczkowe oraz na wiele innych kulinarnych dobroci. W zamian Karolinka zażyczyła sobie jedną z moich poszeweczek, która już niebawem trafi w jej rączki.

Bardzo Ci dziękuję Karolinko!!!:) 

 
A tutaj parę fotek prześlicznego świecznika z aniołkami na cztery świece oraz kubeczek w sweterku dostępne w moim butiku. Chcętnych zapraszam tutaj.





Pozdrawiam Was cieplutko!

jey

16 komentarzy:

  1. Piekne rzeczy otrzymalas!!!

    Buzka

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiśnik cudny!!!ale i pewnie Twoja poducha też jest jak zwykle boska!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczek w sweterku już wcześniej skradł moje serce i mam nadzieję, że będzie jeszcze długo dostępny w Twoim butiku, bo na pewno na niego się skuszę. Tylko do Pl zawitam:)
    Przepiśnik cudny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale u ciebie cieplutko, pewnie pierwszym wpisem w przepiśniku będą pierniczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepisnik fantastyczny, z pewnoscia zagoszcza w nim same pyszne swiateczne przepisy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten przepiśnik;))) Mam wielką słabość do takich cudaczków;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka, a kubeczek w sweterku boski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, jak miło :))) cieszę się, że się prezenty podobają :) do następnego razu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo bardzo mi się podobają i kubeczki i wymiankowe prezenty ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka i piękny świecznik! Dużo zdrówka życzę i powodzenia w świątecznych porządkach! (ja nawet nie zaczęłam...)

    OdpowiedzUsuń
  11. kubek jest super- wszystko w "warkocze" ma charakter ;]

    chciałabym niepewnie zaprosić- http://home-znaczy-dom.blogspot.com/
    i ja dołączyłam do tego magicznego świata

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze tu takie wszystko piekne u Ciebie a wymianka piekna ....pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj. Zapraszam Cię do siebie po odbiór wyróżnienia.Twój blog to dla mnie inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pięknie otulony kubeczek;)ślicznie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dekoracje, wspaniały klimat.
    Zapraszam na mojego bloga
    http://przebudzenie-dorota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń