czwartek, 29 grudnia 2011

Poświątecznie :)


Mam nadzieję, że Święta minęły Wam  spokojnie i radośnie a chwile spędzone z rodziną na długo pozostaną w Weszej pamięci:)
 Ja nie byłam jeszcze na tyle odważna żeby wejść na wagę....choć czytałam, że niektórzy z Was już ostro trenują i zrzucają oponki przed wielkim krokiem w Nowy Rok:) Póki co rozkoszuję się zapachem choinki, gorącą aromatyczną herbatką i pochłaniam książki które dostałam pod choinkę. Nie wiem jak Wy ale ja uważam, że książka to wspaniały  prezent na każdą okazję:)



Uściski:D

jey

23 komentarze:

  1. Justynko, piękne prezenty dostałaś. Ja też dostałam książkę :) Bardzo podoba mi się Twoja poducha i piękny kubas :) I fajny pomysł z girlandą choinkową na oknie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie książka to najlepszy prezent i przyjaciel! ja też miałam to szczęście być nimi obdarowana :)
    Kilogramami się nie przejmuj, same znikną podczas sylwestrowej i karnawałowej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zgadzam się, ksiązki są najpiękniejszym prezentem na kazdą okazję...i bez okazji też:) Ja studiuję wnikliwie instrukcję obslugi aparatu wraz z kompendium wiedzy o fotografii, bo jednym z noworocznych postanowien jest opanowanie sztruki robienia zdjęć:)
    pieknie u Ciebie, cieplutko i przytulnie...miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, książki to najlepszy prezent:)) obie pozycje mam już zaliczone:)))Przepięknie u Ciebie:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNIE U CIEBIE ;) CHOINKA, PODUCHA, KUBECZEK I KSIĄŻKI... TAK NASTROJOWO :) CZEKAM AŻ MOJA SZWAGIERKA SKOŃCZY "CUKIERNIĘ POD AMOREM" - JESTEM PIERWSZA W KOLEJCE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie u Ciebie, w takim otoczeniu to nawet horror bez stresu można czytać:) książka to piękny prezent i mnie też zawsze mnie cieszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jey, pożyczysz jak przeczytasz????? Smaka mi narobiłaś na obie książki. Niestety ja mam ograniczony dostęp do polskich książek:(
    Właśnie piję kawkę z takiego samego kubeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. książki są najlepszym prezentem, mnie czasem mąż pyta czy może coś innego bym chciała ale ja mam taką długą listę tytułów, że nigdy nie zrezygnuję z takiej przyjemności:))
    Ślicznie u Ciebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty! Ja też bardzo cenię książki i uwielbiam czytać! Co do zrzucania zbędnych kilkoramów, to właśnie wcinam ciasto czekoladowe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne rzeczy dostalas. Ja juz niestety musze trenowac...Puh...

    Buzki

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku Mikolaj przytaszczyl wiele ksiazek :-) . Pochlaniam je w kazdej wolnej chwili podgryzajac gorzka czekolade z jagodami :-) Milego wieczoru Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak książka to najlepszy prezent;) Sama zaraz dopijam herbatkę i zabieram się za czytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam dostawać książki :))
    Ten okres między świętami a nowym rokiem faktycznie sprzyja zrobieniu czegoś dla siebie :))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana a pledzik to skąd? Cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak,ja tez jestem w książkach niezmiennie zakochana,tylko czasu jakby mniej na czytanie mam....ale jak dzieci podrosną i na emeryturę pójde,to czemu nie....:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. czytałam te książki ostatnio polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia.A pod choinkę też dostałam ksiązki, więc na pewno zanurzę się w lekturze przy kubku ciepłej herbaty(karmelowej z mlekiem ;-)).Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny nastrój poświąteczny u Ciebie panuje:))Ja też dostałam książki pod choinkę,ale do słuchania i właśnie jestem po lekturze dwóch z nich:)))wszystkiego najpiękniejszego w nowym roku Tobie życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo Zdrowia, morza Miłości , Realizacji planów, Szczęścia wśród Najbliższych !!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie poświątecznie :)) u Ciebie , aż by się chciało pod pledzik wskoczyć z tym kubeczkiem i książką, kochana wszystkiego co najlepsze żeby ci przypadło w udziale w nowym roczku, marzeń moc do spełnienia i zdrówka i radości !

    OdpowiedzUsuń
  22. Powielam pytanie o cudny pled? Skąd takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje Kochane...pledzik jest naprawdę cudowny. Uwielbiam się w niego owijać i każde chłodne wieczory spędzamy razem:D Wylicytowałam go kiedyś na allegro bardzo okazyjnie i już sama nie wiem co mnie cieszy bardziej....to, że jest ciepły i milusi czy to, że tak mało kosztował:D

    OdpowiedzUsuń