niedziela, 4 grudnia 2011

Niedziela Adwentowa


 
 Mija kolejna niedziela Adwentu i kolejna świeca płonie na stroiku. Dziś było miło, spokojnie i leniwie:D Miałam czas pomyśleć nad nowymi świątecznymi projektami:) Chciałabym w tym roku obdarować bliskich prezentami wykonanymi własnoręcznie, więc muszę wszystko dobrze zaplanować. Oczywiście pewnie nie uda się uniknąć zakupów sklepowych ale mimo wszystko staram się kupować i zamawiać rzeczy wykonane tylko metodą hand made. Zwiedzając blogowy świat, co rusz  odkrywam Wasze talenty. Niektóre z Was dziergają serwetki na szydełkach, robią cudowne czapki, szaliki i swetry na drutach, inne pięknie wyszywają hafty a jeszcze inne robią przepiękne przedmioty z drewna i ceramiki :) I tak właśnie postanowiłam wspierać lokalny rynek  i od  czasu do czasu zamówić coś właśnie dzięki znajomości bloggerowej:) Myślę, że to jest bardzo dobry pomysł na wyjątkowe i niepowtarzalne prezenty dla rodziny i przyjaciół. 


 Bardzo lubię przegladać czasopisma wnętrzarskie, gdyż czerpię z nich wiele inspiracji i pomysłów na dekorowanie mieszkanka. Dzięki nim  odkryłam wiele sklepików w których można zakupić właśnie przedmioty ręcznie wykonane.


Dziś jest także szczególny dzień dla mnie i mojego bloga, ponieważ liczba osób która go obserwuje przekroczyła 100!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!:D Jestem bardzo szczęśliwa, bo nie sądziłam, że uda mi się uzyskać taki wynik tym bardziej, że mój blog nie miał jeszcze pierwszych urodzin:) Bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście ze mną:)  Wasze przemiłe komentarze są dla mnie jak zastrzyk adrenaliny i dają mi powera do dalszej pracy:) 
  
Dziękuję! 

Jesteście Kochane!!!!! 
Ściskam Was mocno i życzę udanego tygodnia:)

jey 

19 komentarzy:

  1. Olá !!!

    Que coisa linda teu blog, adoreiiii !!!

    Beijinhos

    Ana

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł jak najbardziej fajny! Powodzenia w szukaniu tych unikatów:) Ja sama często robię i obdarowuję rodzinę i przyjaciół moimi pracami i wiem, że jest to dla nich wyjątkowy prezent. (i tu mała reklama mojej osoby, jeśli jest coś co mogę dla Ciebie, to z chęcią:)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje - sto osób to dopiero początek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie, w tym roku to będzie 100% ręczni zrobione z wielu... powodów, właśnie zamówiłam cudne domki u Jolanny, w tym jedne na gwiazdkę dla siostry,a a sama teraz dziergam co się da dla reszty rodziny, Twoje rzeczy są naprawdę piękne i sadze że obdarowani będą sobie je bardzo cenić:)
    pozdrawiam cieplutko i weny twórczej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod wszystkim co napisałaś!o takiej akcji ostatnio pisałam, a gazetki to mój nałóg:))ostatni numer MM jest świetny!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja Ci zazdroszczę tych cudnych poduszek! Wzdycham prawie do każdej.
    Dobrej nocy życzę i lekkiego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ ten czas zapierr... dopiero zapalałaś 1 świeczką a ja myślałam nad czymś adwentowym, a tu druga już płonie a ja dalej w powijakach

    wyłożyła bym się w tych Twoich poduchach... i kawe Ci wypiła :) z tego kubka w sweterku

    ja też robię listę handemadów dla rodziny i bliskich :) ale na razie spełniam zamówienia i tak pewnie do świat mi zejdzie ... i zaś będę biegała w popłochu po sklepach ::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w tym roku stawiam na własnoręcznie wykonane prezenty.Dobry plan to podstawa.Gratuluję Ci też przekroczenia 100 obserwatorów.NO cóż, to nie dziwne ,że tak szybko to nastapiło, bo z pewnością jest na co u Ciebie popatrzeć.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. DOŁACZĘ SIE DO ACHÓW W SPRAWIE PODUSZEK...MAM WŁAŚNIE W PLANIE KILKA SOBIE ZROBIĆ...Z NADRUKAMI-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Puduszki wszystkie zabieram! Wszystkie! ;))
    Odnośnie robaczków, o których wspomniałaś w ostatnim poście... u mnie też ich nie widać :) Pewnie siedzą sobie w szyszkach, mchu, na gałązkach i nie mają zamiaru wychodzić :) i bardzo dobrze! Muszę jeszcze raz iść na łowy - chcę więcej mchu i gałązek brzozowych do wianków - bo to jest jeden z moich pomysłów na prezenty ;) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Jey:-) swietne klimaty, w takich czuje sie wyjatkowo dobrze!!! a co do prezentow ja tez albo robie sama albo zamawiam u kolezanek:-) no z wyjatkiem lozka dla psa dla moich rodzicow;-)))) Pozdrawiam cieplutko, gratuluje 100ki ah dzisiaj juz 106:-)
    Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dni szybko mijają a ja również nie mam pomysłów za bardzo co podarować bliskim. Tym bardziej, że w tym roku mam troszkę ograniczony budżet prezentowy, ale mocno wierzę w to, że jeszcze uda się go zwiększyć. Blogi kryją w sobie tyle talentów, że jest czym zaskoczyć swoich bliskich. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterkowe ubranko na kubek jest śliczne. Ja też wspieram nasz blogowy rynek i już zamówiłam kilka prezentów na Święta właśnie hand made:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż się dziwić skoro blag bardzo ciekawy i prowadząca go osóbka jest cieplutka i miła.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. oooooooh (Dear!?) :-)))) I really like those cup!!
    Did you recive my eMail regarding the pillows? Hugs, Katrin

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ja już Ci pisałam, że masz przepiękny adwentowy świecznik?
    Gratuluję 100 obserwatorów, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Umwielbiam nastroj u ciebie!

    Cieszie sie dla ciebie, ze masz 100 obserwatorow!

    Buziaki

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawda prawda rok biegnie szybko ..... a ja bym sobie poleżała wśród tych wszystkich pieknych poduch jakie wyczarowałaś i gratuluję 100 obserwatorów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak mi się u Ciebie spodobało, że jeśli pozwolisz- powiększę zacne grono Twoich obserwatorów o swoją skromną osobę:D Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń